16 september 2012

Vänta inte på din bästa dag, lev dina dagar så alla blir lika bra.

Vet inte vart jag ska börja, det kom hem tre brudar hem till mig igår. Och redan när dom kom visste jag att det här skulle bli en bra kväll, jag bara visste det! Vi drack och hade det bra till dunkande musik, tills vi kom på att vi var hungriga så var nere och skulle laga mat, då brandlarmet går.. sercutas ringer och paniken uppstår! Men det slutade med att vi fick i oss ett helt paket med kräftor & vitlöksbröd, innan vi började dricka igen. Somna bredvid Emelie i min säng imorse och vaknade av en fruktansvärd huvudverk på eftermiddagen. Dagen efter får man ju en tankeställare och undrar hur mycket som gick åt igår egentligen, men det var en toppen kväll, så allt var värt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar