08 september 2012

Åttonde september


















Brist på bilder..

Fredag idag igen, & det känns förjävligt gött måste jag säga! Även att vila upp sig & sova ut på morgonen,  och träffa kompisar på ett annat sätt som man inte gör på vardagarna.

Jag, Paulina, Jimmy och Carola åt tacobuffé på martis tidigare idag, och det var himlas gott och mysigt! Jag önska faktiskt att vi gjorde det oftare med familjen. Sen runt sju drog jag hem och gjorde i ordning mig, sen plinga det på dörren och det var bara att sätta igång att förkröka. Vi drog vidare till Theresé & sen till Stefans 20års fest. Bra fredag, men dagens lärdom är att man inte ska dricka när man är/håller på att bli sjuk!

Nu ska jag lägga mig under det varma täcket och försöka få lite sömn i några timmar innan Emelie kommer imorgon och hjälper mig att fixa lite tills imorgon kväll, lugn och fin kväll med fina brudar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar