10 september 2012

100 Frågor, såhär på kvällskvisten.

SEX & HÅNGEL
1. Vem sov du hos senast? - Frida.
2. Vem låg du senast och höll om? - Emelie, min goa vän!
3. Vem pussade du senast? - Elinne.
4. Är du oskuld? - nej.
5. När hade du senast sex? - Några månader sen.
6. Har du haft oskyddat sex? - ja.
7. Vem sög du senast av? - Skulle du gärna vilja veta va?
8. Har du haft sex med någon du inte gillade? - Nja.
9. Hur många har du strulat med på en kväll? - 2.
10. Vem var den första personen du strulade med? Marcus.

KÄRLEK
10. Har du någonsin haft ett seriöst förhållande? - ja.
11. Hur många har du varit tillsammans med? - seriösa förhållanden, 2. 
12. Vem var du senast tillsammans med ? - Tiim.
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - Nej. 
14. Hur länge har ni varit tillsammans? - ..
15. Sötaste paret? - Paulina & jimmy, helt klart!
16. Hur ser din drömpartner ut? - lång och brunhårig kille, bruna ögon & snygg stil på kläder.
17. Hur ska din drömpartner vara? -  Mysig & go, men ändå galen som kan hitta på spontangrejer. Kunna stå för att du har mig som flickvän & inte vara snål. 
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit RIKTIGT kär? - 1.
20. Vem var din första kärlek? - Filip.

DÅLIGA TIDER
21. Har du druckit alkohol? - ja.
22. Röker du? - kan hända.
23. Snusar du? - nej.
24. Har du knarkat? - nej.
25. Hur ofta festar du? - varanan helg kanske.
26. Vad gillar du att dricka? - cider, sprit, öl, drinkar osv.
27. Har du skurit dig? - nej.
28. Har du bra självförtroende? - nja, går att ha bättre.
29. Hur mår du egentligen? - Braa.
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? det har jag, men vi går inte in på detaljer. 

DÖD/LIV
31. Har du varit på begravning? - ja.
32. Isåfall, vilka ? - Min mormors   
33. Har någon nära dig dött? - ja!
34. Hur vill du dö? - somna in.
35. Vill du dö? - nej, inte föens jag blir mot 80..
36. Har du någon gång varit på dop? - ja.
37. Isåfall, vilka? - Min bror, & några släktingars. 
38. Gillar du livet? - jajjemän. 
39. Vem som står nära dig fick senast barn? - Erica.
40. Vill du ha barn, och hur många? - Klart jag vill ha barn, men inte än & inte mer än två.

DU
41. Vart bor du? - Kristiinehamn.
42. Vilken skola går du på? - Brogårdskolan.
43. Är du smal eller tjock? - tjockiiiiiis, nejdå, smal kanske dom flesta skulle säga.
44. Är du snygg? - absolut.
45. Är du nöjd med ditt utseende? - ganska.
46. Vad gillar du mest med dig själv? - att jag är så bra & grym på alla sätt, + mitt hår.
47. Och vad vill du ändra på? - min längd.
48. Vad heter du? - Maliin ardström.
49. Gillar du ditt namn?- ja, finns inte mycket att klaga på det.
50. Vad gör du på fritiden? - Är med kompisar, tjockar mig, festar, lever livet!

FAVORIT
51. Mat: pizza.
52. Dricka: Cola.
53. Färg: rosa.
54. Musik: blandad musik.
55. Låt: Vår batong. 
56. Veckodag: fredag.
57. Sport: gymnastik.
58. Godis: allt, bara det är godis.
59. Artist/band: stiftelsen, norlie & kkv, Icona pop osv.
60: skådespelare/skådespelerska : vettefan.

SKOLA / ARBETE
61. Går du i skolan? -ja.
62. Trivs du? jadå.
63. Favoritämnen? - svenska, haha illa att vi inte går några roliga kurser. 
64. Vilka ämnen gillar du inte? - alla ;) nejj, men kanske engelska eftersom jag inte pallade det.
65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - Ulla-carin är sämsta läraren någonsin, fattar inte ens att hon är lärare..
66. Var har du praoat? - Lillemors, granngården, HSB osv.
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? nje, bara hemma & barnvakt.
68. Vad vill du jobba som? - stå i några klädaffär, där jag kan stå för vilken märke jag har på kläderna. 
69. Varför? - för jag vet inte vad jag vill med jobbfronten för tillfälligt. 
70. Vilken klass går du i , & gillar du den? - HA2, jadå :))

FAMILJ
71. Vad heter din mamma? - Madeleine.
72. Vad heter din pappa? - Uno.
73. Vad heter dina syskon? - Markus, Mattias, Paulina & Pontus.
74. Är dina föräldrar skilda? - japp.
75. Vad heter dina mor och far föräldrar? - Gerd, jan & Birgitta, Tommy. 
76. trivs du hemma? - jaa.
77. Om inte, varför? - jag trivs sa jag ju, dahh.
78. Hur är din familj? - toppen.
79. Är dina föräldrar pinsamma? - ibland så, jaa.
80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - absolut.

ANTINGEN ELLER
81. Sommar eller vinter? - sommar.
82. Bikini eller baddräkt? - bikini.
83. Rosa eller blått? - rosa.
84. Öl eller cider? - Cider.
85. Vin eller sprit? - sprit.
86. Bada eller sola? - sola.
87. Bli älskad eller att älska? - båda är ju en fördel, men bli älskad. 
88. Fjortis eller emo? - Inget såklart.
89. John Mayer eller Johnny Cash? - John Mayer.
90. Pop eller rock? - pop.


RANDOM
91. Skostorlek? - 37.
92. Längd? - 165.
93. Gillar du bananer? - nej.
94. Leker du gärna häst? - jajemän, varje dag ;)
95. Vad heter dina bästa kompisar? - Jessica, Friida, Frida & Emelie.
96. Hatar du någon? - nej.
97. Vad köpte du senast? - energidryck.
98. Vad åt du senast? - chips.
99. Är det många i din skola som gillar dig? -alla gillar mig. 
100. Sista frågan; Är du fattig? - nejjdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar