21 juli 2012

99 Frågor

1. Fullständigt namn? – Malin Emma  ardström
2. Tkr du om din mamma & pappa? – Klart jag tycker om dom, dom är mina föräldrar
3. Vart bor du? – Värmland, Kristinehamn
4. Bor tillsammans med? - Pappa, Carola, Markus, Pontus och Paulina.
5. Husdjur? - Två katter.
6. Färg på ditt hus? – Vitt med gråa knutar. (fast folk säger att det är blått..)
7. När är du född? – 26 Mars 1994
8. Födelsemärken - ja, vänstra höften.
9. Vilket år tog du studenten? - Har inte tagit den än.
10. Något jobb? – Nepp.
11. När ska du sova ikväll? – När jag känner för det.
13. Duschat idag? - Ska snart.
14. Kramat någon idag? - Nej
15. Pussat någon idag? - Nej.
16. Vad har du ätit? – Flingor och mjölk. & pasta sallad.
17. Dagens klädsel? – jumpsuit.
19. Dagens sötnos? – hihiih.
20. Dagens roligaste händelse? – Fest ikväll!
21. Har du många vänner? - Kan man ha för många?
22. Hur många har du kysst? – Har inte räknat.
23. Vem kramade du senast? - Mins inte, någo i ölme igår.
24. Hur många vill du ha sex med? – vad är det för fråga?!
25. Hur många har varit otrogna med dig? – Ingen.
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Paullina.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – Paulina, kom ner!
FAVORIT:
31. Film? – Mean girl.
32. Låt? – Finns många bra, så vet inte.
33. Mat? – Tacos, eller pizza.
34. Dryck? - Cola (a)
37. Stad? – vet faktiskt inte..
38. Land? – Thailand kanske.
39. Ämne i skolan? – Inget, hahah..
40. År? - 2012
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? – Min Jessica.
42. Personen du kysste? - jadu.
43. Gången du spydde? – några dagar sen.
44. Gången du grät? – Vet inte.
45. Pizzan du åt? – Två veckor sen.
46. Gången du var i Göteborg? – För länge sen för att komma ihåg.
47. Gången du var i Stockholm? – Ett år sen tror jag :c
48. Gången du var full? - Tisdags.
49. Gången du var hög? – Har aldrig varit.
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Katt.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda!
54. Tv-spel eller datorspel? - Datorspel.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget.
58. Ragga eller bli uppraggad? – Bli uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel? - Båda, såklart!
60. Svart hår eller blondt? - Beror på vem det är.
61. Blå ögon eller bruna? - Blå ögon.
62. Choklad eller lakrits? – Choklad.
63. Göteborg eller Stockholm? – Göteborg.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca-cola eller fanta? - Coca cola.
66. Pizza eller kebab? - Båda.
67. Randigt eller prickigt? - randigt.
68. Älska eller älskas? – båda.
69. Leva eller dö? - Leva.
ANTAL:
70. Personer du älskar? – För många för att räkna.
71. Personer du hatar? – Jag hatar väl ingen, men finns personer jag inte tycker om lika mycket.
72. Personer som sagt att de älskar dig? – Kommer inte ihåg.
73. Personer du hånglat med? – Räknar inte.
75. Festivaler du varit på/ska på detta år? – Ska på frizon snart.
76. Gånger du haft minnesluckor? – Ett par gånger.
77. Piercingar har du? - Inga :c
78. Personer du saknar just nu? – Min Jessica.
79. Gånger ditt hjärta brustit? – Åter igen , jag räknar inte såna saker.
VEM:
80. Vill du kyssa nu? – Ingen speciell.
81. Ska du träffa imorgon? – Dom som blir kvar här inatt.
82. Sjöng du senast för? - För alldeles för många, på festen igår.
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Venne, använder det inte speciellt mycket.
84. Spelade du tv-spel med senast? – Jessica och Frida.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – jadu, åker hellre med mina vänner just nu!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Hhaha, dom som känner mig vet det!
87. Förtjänar att dö? – Alla förtjänar väl en chans?!
89. Vill du sova bredvid inatt? – Det märks.

VAD:
90. Gör dig glad? – Att träffa mina fina vänner, hitta på roliga saker och njuter av livet.
91. Gör dig ledsen? – Finns väl en del saker.
92. Vad vill du helst göra nu? – Börja göra iordning mig för ikväll.
93. Önskar du att du slapp göra? – Äsch, jag tar allt med en match (y´
94. Vill du ha nu? – En stor fet drink.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Pengar.
96. Längtar du till? – Tills ikväll, kommer bli fett.
97. Tycker du om dina betyg? – Nej, det kan jag inte påstå. 
98. Ångrar du i ditt liv? – Jag ångrar ingenting. Jag vet att jag gör misstag, men jag lär mig av dom.
99. Är det bästa som har hänt dig? – Finns många saker.

1 kommentar:

  1. "Frizon är en festival där kulturella uttryck och kristen tro utmanar och formar varandra."

    Är du sådär .. kristen?

    SvaraRadera