26 april 2012

Man vet vad som är rätt, men ändå så gör man fel.

Hej mina fina bloggläsare! Jag har precis kommit ur duschen, & passade även på att basta lite när jag ändå stod i duschen. Jag har nu smörjt in min med bodylotion och ligger nu i sängen och tänkte dra på en film. Bra avslut på denna torsdagskväll!

Imorgon är det fredag, äntligen! Det är vanlig skoldag förutom att jag har ett nationellt prov i engelska på morgonen, men sen är det vanliga lektioner. Och sen runt fyra så följer jag med min vän jessica hem till henn på landet och spenderar helgen där. Det kommer inte bli så mycket uppdatering under helgen, men ska försöka att blogga så fort jag får ett tillfälle. Jag kommer även ha med min kamera :) Hoppas ni får en toppen helg alla underbara läsare, ni är underbara! puss.

4 kommentarer:

  1. Söt blogg!
    Skulle du kanske vilja göra ett bloglovin-byte? :)

    SvaraRadera
  2. Veckans blogg är nu avslutad! In och kolla om det var du som vann! Om inte anmäl dig till en ny runda av veckans blogg! www.victoriacarlssons.blogg.se

    SvaraRadera