23 april 2012

En lista sisådär klockan 2.

Du heter: Malin Ardström
Smeknamn: Har väl inget speciellt smeknamn.
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Din mamma – Oskar Linnros. Annars väldigt blandat.
Beroende av: 
Godis, musik, fina sms & för underbara människor!
Vad tror folk om dig?
Vet inte. Kanske ska fråga dom istället, där hittar du nog ett bättre svar.
Stämmer det?
...
Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår.
Hur imponerar man på dig?
jadu.. Man ska kunna ta mig på rätt sätt, ha en liten smak för humor men också kunna prata och hitta på saker. Jag har jätte svårt att sitta stil och vill göra saker hela tiden.
Brukar du skratta för dig själv? 
Nej, men sitter och småler åt mig själv.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Du är bra du bruden!"
Var bor du?
Kristinehamn
Trivs du där?
Nej, vill flytta ifrån den här hålan.
Har du haft sex idag:
Nej.
Hur svarar du i mobilen:
Det beror på vem det är, men typ, "Hallå"
Vem ringde du senast?:
Rasmus.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att han va jävligt full.
Antal timmar sömn inatt:
3,5.
Sov du ensam: 
Tyvärr ja.
Brukar du komma i tid:
Njae, inte om det är tidigt på morgonen.
Hur känner du dig nu:
Glad, fast väldigt trött.
Vanligaste färg på dina kläder:
Hm.. svart tror jag.
Vad tycker du om fötter:
Blä.
Vad saknar du: 
Sommaren, alla goa människor jag förlorat kontakten med, jorgubbar, skräppmat, cola, jessica...
Hade du en bra kväll igår:
Jävligt seg.
Favorit dryck på morgonen:
Oboy/Juice.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Efter tolv någon gång.
Är du blyg?:
Ibland kanske. 
Sysslar du med någon idrott: 
Nej, tyvärr inte längre.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Egentligen inte, men man vet aldrig. 
Har du spytt offentligt:
Tyvärr ja.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Allt som jag inte kan göra nu när jag är tjej.
Är du nöjd med ditt liv: 
Jadå.
Är du bortskämd:
Det kan jag absolut inte hålla med om.
Vad gör du i morgon: 
Ska träffa min fina vän jessica, hon har varit borta från mig i en månad!
Vad är det värsta du vet?:
Falska människor som ljuger och leker runt, som alltid ska vara så tråkiga och inte göra någonting & folk som sänker andra för att må bättre själv!
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Herregud ja. Vet inte vad jag skulle göra utan mina vänner. Inga ord kan beskriva hur bra dem är.
Vad är det finaste du fått?:
Åh, massa saker. Men min kamera är en av favoriterna! 
En speciell dag du minns:
26/3.
Du samlar på:
Minnen.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: 
Ingen, jag håller det för mig själv till en början.
När grät du senast: Vet inte.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Shoppa &  resa med mina finfina vän jessica.
Vill du gifta dig: 
Någongång i framtiden kanske.
Vill du ha barn: 
Ja, 2 stycken.
Är du musikalisk?:
Absolut inte.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Cola.
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej, skilde sig när jag var runt ett.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja, men det var väldigt länge sen nu.
Biter du på naglarna: 
Nej, jag gjorde det för några år sen, men insåg hur äckligt det var, så slutade direkt.

1 kommentar: